Bucephalus Ads

luni, 15 februarie 2016

Plimbare de primavara

Antrenamente de primavara.....
Vreo 18km..
Plictisit am purces la o plimbarica cu bicla...

Bag pedale cu o pofta nebuna in speranta ca mai dau din jumari jos...in curand ajung la un lac,inghetat si lacul si nanaul meu.
Pedalez,trec pe la insulita,o salut frumos dupa care ma indrept spre padure lasand lacul de gheata in urma.....
--
Ajung si la padure unde este timpul pt popas..imi trag sufletul,mai sorb niste apa,doar 10 minute caci frigul imi tumefiaza nasucul....si ca sa fie totul complet apar si lupii(Lupii Doamne)..niste maidanezi care erau in tovarasie ,vre o 10 cred...e timpul sa o tai la sanatoasa cu bicla cu tot.

Monumente,biserici sau ceva spectaculos nu am avut pe traseu insa am gasit totusi o masina interesanta..

--
Imi trag jde poze si bag pedale spre casa caci gerul imi ingheata nasul care lacrameaza...ceai cald,si cam asta a fost povestea antrenamentului de primavara insorita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu